نتیجه بازی اسپانیا و آلمان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان حذف شد پخش زنده بازی پرتغال و فرانسه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گل محمدی با مرادمند تمام کرد ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پبشنهاد نجومی رضاوند به استقلال| جدایی کلید خورد در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

حمله ساپینتو به آمانوف| بازیکن ازبک زیرتیغ

  • کد خبر: ۱۲۴۴۸۲
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
حمله ساپینتو به آمانوف| بازیکن ازبک زیرتیغ
ریکاردو ساپینتو درآستانه بازی استقلال مقابل پیکان حمله همه جانبه‌ای را علیه آمانوف داشته و حتی از منتقدان خود خواسته دیگر درباره این بازیکن از او سوال نکنند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ریکاردو ساپینتو دلیل بازی ندادن به آمانوف را اعلام کرده است. او از طرح برخی انتقادات ناراحت است واعتقاد دارد نباید به طور فردی درباره بازیکنان صحبتی به میان آید. مرد پرتغالی انتظار دارد به همه بازیکنان به یک چشم نگاه شود. او دلایل خود برای بازی ندادن به آمانوف را اعلام کرده است: «من به تمام نظرات احترام می‌گذارم. در مورد این بازیکن همه جا صحبت می‌کنند. آمانوف بازیکن با استعدادی است. جوان است، اما باید یاد بگیرد و سخت کار کند. اگر زمانی ببینم می‌تواند بازی کند به او فرصت می‌دهم. او تا الان هیچ تغییری در استقلال انجام نداده، نه گل زده و نه پاس گل داشته است.»

ساپینتو تاکید به گفتن این جمله دارد که آمانوف کاری برای استقلال انجام نداده است. او حرف‌هایش درباره این بازیکن با شدت بیشتری به زبان آورده است: «آمانوف سال گذشته چند بازی انجام داد؟ چند گل زده یا پاس گل داده؟ وقتی سوالی می‌پرسید باید اطلاعات داشته باشید. چرا در‌مورد امید، زواری یا آرمان سوال‌نمی پرسید؟ چرا در‌مورد آمانوف می‌پرسید؟  دیگر درباره این بازیکن و دیگر بازیکنان از من سوال نکنید.»

سرمربی استقلال که به نظر می‌رسد ازبرخی اظهارات ناراحت است حتی علیه برخی پیشکسوتان این باشگاه نیز جملاتی به زبان می‌آورده که جالب توجه است: «چه کسانی این انتقاد‌ها را مطرح می‌کنند؟ بازیکنان قدیمی استقلال؟ آن‌ها از تیم حمایت نمی‌کنند؟ من تمام مخالفت‌ها را قبول می‌کنم، اما بازیکنان قبلی باید مربی باشند که بدانند و بفهمند صحبت کردن خیلی راحت است. آن‌ها از شرایط تیم خبر ندارند. برای من صحبت‌هایی مهم است هم استقلالی هستند و هم از طرفداران ما هستند نه بازیکنان قدیمی.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->